Sunday, November 9, 2008

highlights of this month!~

-------FOOD FOOD FOOD-----------

*ayam-masak-halia(again n again)

*plain rice (rafi's)

*buah-jambu-depan-ole2

*croissants

*ayam-goreng-rafi

*doublecheese-burger(1 mcvalue meal- set)

*campble-soup

*peel-fresh-orange

*jagung-bakar(psr mlm sect 18-monday)

*fresh-choc-milk

*maggi-cup (curry)

*gardenia-choc-bun

*kuih-muih wirasejati

*rambutan-tepi-taman-tepi-cemara(rm 3 utk 1 plastik yg banyak)

*air watercooler

*corn in cup-daily fresh

*kismis-minda

NTAH fafe~kuang3

4 curse(s):

Enchanting_Elin said...

uhhh...cam sa taw2 jak makanan ko semua tu pa.. and i bet most of the makanans ko makan dgn org yg sama jak kan? kan? kan?..hehe

blind-v said...

akakakakka....yup2...harap elaun kuar this thurs...jgn abu2 ja

Ibrahim Ismail said...

Orang yang sama tu sape? I ke? I xcurang tau, I cume bertrus trang je. Hehe.

Pa, aku nk confess something. Slalunya bila aku nk masuk blog taufik, aku akan masuk melalui blog ko. Sebabnye? Ko nyer address blog senang mo ingt, dari blog ko aku amik link taufik.

Aku harap ko xmarah aku sbb ambil kesempatan ats blog ko. Bukan niatku mcm tu. Pecayalah. Aku tau satu hari nt aku akan menyesal.

Ps. Hahahaha. Ntah ape2 ntah.

blind-v said...

hahaha..mereps ja kamu dua ni..nda pa im..ok jak tu..hehehe..nda bha aku mara...aku sokong lg..kuang2